Kako preboljeti prvu ljubav ?

2 Comments
Svi mi bili smo u situaciji da ne znamo što učiniti nakon prekida veze sa osobom za koju smo osjetili da je ONAJ/ONA PRAVI/PRAVA.
Ovo se posebno odnosi na djevojke koje su nježnija i emotivnija bića i kojima je zaista potreban neki plan .
Većina će se odlučiti da sjedi kod kuće , plače, sluša tužne pjesme i vraća sjećanja koja čine da se osjećate još i gore. To nije nikakvo rješenje. ZAPAMTITE. Mladi ste, a mladi ćete biti samo jednom, pa zašto gubiti vrijeme na to. U prilogu donosimo nekoliko savjeta kako najlakše preboljeti raskid.

Obrišite suze 
Plačete, to  je ok, otiđite negdje isplačite se a onda počnite da razmišljate o malo pozitivnijim stvarima. Npr. kako ta osoba koju ste izgubili nije jedina stvar ili pojava u životu koja vas je činila sretnim. U vašem životu ima još puno toga što vam može izmamiti osmijeh na lice,zato obrišite suze i mislite o tome.

Mislite o nečemu u čemu ste uspješni 

Nakon prekida, obično naše samopouzdanje bude ravno nuli , pa je zbog toga neophodno da se prisjetite svega za što ste sposobni . Mislite o budućnosti, mislite o nekoj karijeri u budućnosti, mislite o tome kako će kad tad da se pojavi neko ko vas je vrijedan. Dakle prije svega neophodno je da vaše misli ostanu pozitivne jer to je osnova svega.

Pozovite najbolju prijateljicu / prijatelja 

Razgovor o bivšem bi mogao biti bolan,ali i to morate proć, ispričajte vašem prijatelju ili prijateljici što se dogodilo i predložite mu da izađete vani, nikako nemojte dozvoliti da ostanete sami kući jer će to osamljivanje učiniti da sve negativne emocije i misli budu ispoljene.

Izađite i dotjerajte se kao nikada u životu 

Ovo posebno važi za djevojke. Što može usrećiti djevojku više nego odjeća, šminka itd.
Obucite vašu najljepšu haljinu, napravite najljepšu frizuru, jer veoma je bitno da vam se vaše samopuzdanje vrati. Ako posjedujete samopouzdanje sve ostalo ce biti lako .

Opustite se na izlasku, plešite,pričajte, zabavljajte se, priuštite malo sebi SLOBODE koju imate

Da, da, toliko dugo ste već bili u vezi. Svaki put kada izađete morali ste se pitati kako da se ponašate i da li bi to vašem partneru smetalo. Sada ste slobodni i samo svoji. Možete činiti što god poželite.

Ispunite sebi život, nemojte dozvoliti da sjedite kod kuće i da se predate vašim emocijama koje će naručito naveće da se ispoljavaju. Ne popuštajte u trenutku slabosti,jer zapamtite u slobodi nema ništa loše ukoliko ste se oslobodili od čovjeka ili žene koja nije bila svjesna koliko vrijedite. 

Nije kraj svijeta. Ta osoba nije jedina koja vas je činila sretnim, opustite se uživajte probajte neke nove stvari. Koliko god vam se sve činilo crnim u tom periodu vjerujte da nije, stvar je u tome samo da vaše misli ostanu pozitivne. 




You may also like

2 komentara:

  1. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail. com ) ILI WhatsApp na ( +234 810 410 2662 )

    OdgovoriIzbriši
  2. Primijetila sam da me muž vara i više nije uključen u naš brak. Kad sam ga pitala u čemu je problem, rekao mi je da nije sretan i da traži razvod. Rastrgao me na komade jer je bio jedini muškarac s kojim sam ikada bila. Tražio sam na internetu kad sam vidio članak o tome kako je DR.midnight pomogao tolikom broju ljudi u sličnim situacijama kao ja, odmah sam ga kontaktirao i rekao mu za svoj problem.
    Savjetovao se i izveo ritual pomirenja. Sve što je od mene tražio, radila sam iz punog povjerenja prema njemu i točno za 3 dana moj muž je došao s posla i zamolio me da potpuno zaboravim na razvod i želi da se saberemo i da naš brak funkcionira . . Sve je prošlo dobro zbog DR.ponoćne intervencije MOJE DIJETE. Obratite mu se ako imate problema u braku ili vezi. Broj telefona/Whatsapp +2347037137208 ili putem e-pošte: (dr.midnight5@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.